فن - إيمان السيد عن تجاهل تكريمها ودعوتها للمهرجانات: يكفيني تقدير الناس - سبق نيوز

في الفن 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

سبق نيوز - علقت الفنانة إيمان السيد على عدم تكريمها أو دعوتها لأي من المهرجانات الفنية خلال السنوات الماضية، موضحة أن حب الجمهور يكفيها ويغنيها عن كل ذلك.

اقرأ أيضا: إيمان السيد تسخر من لقاء ياسمين صبري على سجادة الجونة

كتبت إيمان عبر حسابها على Facebook: "أنا حقيقي يكفيني جداً رد الفعل اللي شوفته من الناس طوال رمضان الحمد لله، ومش من مصر فقط بل من كل العالم العربي لدرجة ان في مقالات نقدية كنت بتكسف اشيرها عشان ممكن يكون فيها حاجة تجرح حد من زمايلي (من خارج العمل) وحاجات كتير غير المقالات برضوا كنت مش برضى احتراماً لمشاعر الزملا، الحمد لله شوفت حب كبير جداً وتعليقات على جروبات مصرية وعربية قالت اللي جوايا من سنين فعرفت ان الحمدلله مش مضطرة أبرر وأحكي لان الناس بتفهم جداً".

تابعت: "وبرضو طوال رمضان كنت فاتحة التعليقات لكل الناس اللي مشرفني بوجودهم عندي في قائمة الفولورز وعمري ماشوفت تعليق واحد ضايقني بل بالعكس الحمد لله.. هل بعد كرم ربنا دا كله ممكن يضايقني عدم التقدير: سواء في الصناعة أو الجوايز أو دعوات المهرجانات أو حتى مجرد الترشيح في مهرجان الفضائيات!".

كانت إيمان السيد قد شاركت في موسم رمضان 2020، بمسلسل "ونحب تاني ليه" من تأليف عمرو محمود ياسين، إخراج مصطفى فكري، إنتاج سينرجي-تامر مرسي، وبطولة ياسمين عبد ‏العزيز، كريم فهمي، سوسن بدر، أحمد سعيد عبد الغني، ليلى عز العرب، تارا عماد، كارولين عزمي، سليمان عيد، ‏وبدرية طلبة‎.‎

البنات والأحفاد... تعرف على أسرة محمود حميدة

تخفيف الحكم على المتهم بقتل نجل المذيعة مروة ميمي لـ6 أشهر

أخبار ذات صلة

0 تعليق